top of page

Afscheid assessor 2019/2020

Hierbij een bericht van Ewout de Man.

Beste lezer,

Zoals hoogstwaarschijnlijk al is opgemerkt, ben ik niet aanwezig geweest bij de afgelopen CGB-activiteiten. Ik wil u hierbij dan ook mededelen, dat ik op 4 februari 2020 de Christen Gymnasiasten Bond heb verlaten.

De reden van mijn vertrek is persoonlijk en zal dan ook niet in volle mate publiekelijk worden gedeeld. Kort gezegd was ik niet in een goede mentale en fysieke staat om de taak van Assessor in de bond te vervullen.

Ik wil u bedanken voor uw vertrouwen en de stem die u mij heeft gegeven om de Assessor van CGB 2019-2020 te mogen zijn. Het spijt mij zeer dat ik niet mijn ideeën voor de bond en de beloftes aan u waar kon maken. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat de rest van het bestuur dit wel kan en zal doen en gelijktijdig de extra last van mijn taak opvangt.

Ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Ewout de Man

Ex-Assessor

CGB 2019-2020


bottom of page